Jumat, 24 Februari 2012

Anggun's anticipated performance in Bulgaria

Певицата Ангун

Ангун: Нямам търпение да дойда в България

Развълнувана ли е за срещата с българските си почитатели, какво е чувала за страната ни певицата Ангун - в ексклузивно интервю на Наталия Такова за Vesti.bg

 
Певицата Ангун
Ненавършила още 20 години, Ангун (Anggun.com) вече е звезда в Азия. Точно тогава тя решава да напусне родната си Индонезия и да загърби успехите, които има там, за да стигне по-далеч, стремейки се към международно признание.
Тя се установява във Франция, влюбва се в културата и езика на страната и започва да работи с някои от най-известните продуценти.
Заедно създават сингъла Snow On The Sahara, който се превръща в огромен хит през 1998 г. и е издаден в над 35 страни в целия свят.
Оттогава насам Ангун се превръща в символ на френския музикален износ.
Певицата получава френско гражданство преди около 10 години, а към днешна дата е избрана да представи страната си на международния музикален конкурс за песен  "Евровизия 2012".
Екзотичната дама с ангелски глас ще обиколи над 15 страни, за да популяризира песента  Echo (You And I) с която ще се бори за престижното първо място.
В България я очакваме на 29 феевруари, когато с концерт в НДК и прякото му предаване по Българска национална телевизия (БНТ) от 20,30 ч. ще разберем кой ще бъде българският представител за песен на "Евровизия 2012".
Развълнувана ли е за срещата с българските си почитатели, какво е чувала за страната ни и как ще отпразнува победата, ако спечели - отговорите на тези и много други въпроси в ексклузивно интервю с певицата Ангун за Vesti.bg:
- Какви са емоциите, които те обземат преди наближаващия конкурс за песен на "Евровизия 2012"?
- Чувствам се много развълнувана и признателна за това, че Франция ме избра да представя страната ни на конкурса. Знам, че очакванията към мен са много високи, тъй като Франция е печелила последно през 1977 г. Чувствам се едновременно много окуражена, но усещам и голяма доза напрежение. За мен обаче конкурсът е едно от изживяванията, които трябва да оценя и да му се насладя изцяло. То се случва веднъж в живота и е страхотно.
- Какво е "Евровизия" за теб?
- За мен "Евровизия" е шанс да се срещна и опозная различни култури, други невероятни музиканти от Европа. Това е страхотна възможност всички да бъдем заедно, едно цяло. Конкурсът е едно голямо парти, на което се събират хора, които са в този бизнес от много години, но там са и всички любители на музиката. Всъщност, с колкото повече хора се срещнеш, толкова по-невероятно е.
- Нека поговорим за песента, с която ще представиш Франция - Echo (You and I).
- Да, тази песен я написахме с целия ми екип. Изборът ни продължи дълго време. Направихме доста парчета, но накрая знаехме, че трябва да изберем само едно. Тя е доста различна от предишните предложения за песен на "Евровизия" от френски изпълнители. В последните години Франция винаги се представяше с балади, с бавни песни, но аз исках песента ми да бъде по-динамична, да накара хората да танцуват и да има текст и на английски, за да е по-достъпна. В моята песен има думи и на френски, и на английски.
- Мислила ли си за представянето на сцена? Избра ли вече рокля, можем ли да очакваме някаква специална хореография или визуални ефекти? Разкажи ми всичко, което знаеш и можеш да разкриеш.
- За момента не съм мислила много за самото представяне. Сега работим по визуалните ефекти за сцената. Знам, че роклята ми ще бъде на един от най-известните френски дизайнери - Жан Пол Готие. Сигурна съм, че ще се получи нещо невероятно и съм много развълнувана.
- Как ще отпразнуваш победата, ако спечелиш "Евровизия 2012"?
- Това ще бъде една голяма победа не само за мен, но и за страната ми. Но, знаеш ли, всички искаме да победим, а първото място е само едно. За мен победата обаче е и в друго. Например, съвсем скоро идвам в София - място, на което никога не съм била. И съм толкова развълнувана. Защото за мен "Евровизия" е именно това - да откривам нови и красиви места, а моят паспорт за света е музиката. Ето защо за мен винаги е на първо място приключението - културата, хората. И макар конкуренцията да е наистина много голяма, трябва да знаем, че всички сме победители.
- Вече спомена, че ще идваш в София за първи път. А чувала ли си нещо за България?
- Това, което съм чувала за България, е свързано с хората - добри хора с прекрасно чувство за хумор. Знам, че сте много трудолюбиви. Чувала съм за прекрасната ви култура, традиции и музика и затова нямам търпение да дойда.
- Нека поговорим и за жената Ангун. Какво искаш да знаят хората за теб?
- Ами аз съм в музикалния бизнес от много време. Първия си албум записах на 9-годишна възраст. Живяла съм на различни континенти и съм като енциклопедия. Освен че пея, пиша песни, и се надявам хората да съдят за мен по музиката ми.
- Какво те вдъхновява?
- Животът е моята муза - с всичките му светлосенки. Вдъхновявам се от хората, които срещам, дори от храната, която ям, защото всичко е храна - дали за тялото, за мозъка или за душата. Мога да се вдъхновя и от една изложба, от една картина - това е храна за душата, очите, за мозъка. А за мен вдъхновението идва точно от това - от живота, от хората, от чувствата. Надали ще запомним какво хората са казали за нас или са направили за нас, но винаги ще запомним какво сме видели. Затова трябва да се оглеждаме непрекъснато - вдъхновението е навсякъде.
- Какво е твоето послание към България?
- Чакайте ме, бъдете отворени за мен, както съм аз за вас. И... Нямам търпение да дойда! Знаеш ли, когато отивам някъде за първи път, не искам да си представям нищо - какви са хората или какво си мислят. Искам да бъда изненадана.

Link : http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=4584911

Tidak ada komentar:

Posting Komentar